Email Marketing

Utilizarea emailului în cadrul eforturilor de marketing

 

Ce este email marketing-ul?

Email marketing-ul este o formă de marketing care poate informa clienții din lista ta de emailuri despre noi produse, reduceri și alte servicii. De asemenea, poate fi o abordare mai puțin agresivă pentru a educa publicul despre valoarea mărcii tale sau pentru a-i menține implicați între achiziții. Poate fi, de asemenea, orice altceva între aceste două extreme. Moranet te poate ajuta să proiectezi, construiești și optimizezi campaniile tale de email marketing pentru a obține cel mai bun ROI în programul tău de marketing.

Email marketing-ul este un canal de marketing puternic, o formă de marketing direct și marketing digital, care utilizează emailul pentru a promova produsele sau serviciile afacerii tale. Acesta poate ajuta la informarea clienților despre cele mai recente oferte și produse prin integrarea în eforturile tale de automatizare a marketingului. De asemenea, poate juca un rol important în strategia ta de marketing prin generarea de lead-uri, creșterea gradului de conștientizare a mărcii, construirea relațiilor sau menținerea clienților implicați între achiziții prin diferite tipuri de campanii de email marketing.

Avantajele email marketing-ului

Email-ul a devenit o unealtă de marketing atât de populară pentru afaceri în parte datorită faptului că obligă utilizatorul să ia o anumită acțiune; un email va rămâne în inbox până când este citit, șters sau arhivat.

Email marketing-ul te poate ajuta să construiești o relație cu audiența ta în timp ce conduce trafic către blogul tău, rețelele sociale sau oriunde altundeva dorești să viziteze oamenii. Poți chiar segmenta email-urile și să vizezi utilizatorii după demografie astfel încât să le trimiți oamenilor doar mesajele pe care doresc să le vadă cel mai mult.

Email marketing-ul îți permite, de asemenea, să efectuezi teste A/B pe subiectul sau apelul la acțiune pentru a identifica cel mai performant mesaj prin utilizarea software-ului de email marketing, care poate fi configurat pentru a trimite cu ușurință email-uri.

email-marketing

Tipuri și exemple de email marketing

Există multe tipuri diferite de email marketing. Fiecare servește un scop diferit și utilizează o abordare diferită pentru a se conecta cu audiența ta. Vom analiza câteva dintre aceste tipuri diferite, astfel încât să poți crea cea mai bună campanie de email marketing pentru compania ta.

Email-uri de bun venit

Acest tip de email îi întâmpină pe clienți și îi încurajează să afle mai multe despre produsul sau serviciul tău. De obicei, acestea oferă un trial sau alte bonusuri. Se folosește pentru a prezenta oportunitatea unei noi afaceri pentru un potențial client.

Email-uri de buletin informativ

Email-urile de buletin informativ sunt foarte populare și adesea evidențiază produsele și serviciile noi. Pot include și articole, bloguri și recenzii ale clienților. De obicei, există un apel la acțiune pentru a determina cititorul să facă ceva, fie că este vorba de citirea unui nou post de blog sau de verificarea unui nou produs.

Email-uri de stimulare a interesului clientului

Acest tip de email se adresează unei audiențe specifice printr-o serie de email-uri cu speranța de a-i converti în final. De obicei, email-urile de stimulare a interesului se concentrează pe un grup interesat de un produs sau serviciu specific și își construiesc interesul prin mai multe email-uri care oferă informații suplimentare sau promoții relevante. Scopul este de a determina utilizatorii să treacă de la etapa de luare în considerare la etapa de achiziționare.

Emailuri de confirmare

Cei care s-au abonat recent la emailuri sau la newslettere, sau care au cumpărat un produs online pentru prima dată, pot primi un email de confirmare. Acesta îi asigură pe potențialii clienți că informația a fost recepționată și că sunt pe listă pentru a primi informații suplimentare. Aceste emailuri sunt și o modalitate de a-i informa pe utilizatori că achiziția lor a fost primită sau că înregistrarea lor a fost cu succes și pot include și alte acțiuni pe care să le întreprindă.

Emailuri dedicate

Dacă dorești să te adresezi doar unei părți a listei de emailuri, acest lucru se numește un email dedicat. Lista poate fi bazată pe achizițiile recente, clienții inactivi, noii membri și alte tipuri specifice de criterii.

Emailuri de invitație

Aceste tipuri de emailuri anunță de obicei evenimente viitoare, lansări de noi produse și seminarii. Majoritatea companiilor utilizează acest tip de emailuri atunci când se întâmplă ceva special pentru a atrage atenția și a crește conștientizarea despre evenimentele speciale.

Emailuri promoționale

Aceste tipuri de emailuri de marketing sunt foarte comune și tind să fie generice și sunt trimise către o audiență mare. Sunt folosite de obicei pentru a menține conștientizarea și pot face o mică prezentare despre noi produse și servicii.

Emailul de sondaj

Opinia clienților este una dintre cele mai bune instrumente pentru o afacere. Trimiterea acestor emailuri comunica clienților că apreciați opinia lor și doriți să creați o experiență, un produs sau orice altceva oferiți, pe care aceștia să o aprecieze. Companiile pot lua, de asemenea, feedback-ul din aceste sondaje și îl pot aplica ofertelor lor, creând ceea ce sperăm că este un produs mai bun.

Emailurile sezoniere de marketing

Multe companii profită de sezonul sărbătorilor sau de ocazii speciale pentru a se adresa clienților și prospecților lor cu informații despre vânzări și promoții viitoare. Acestea sunt adesea legate de sărbători precum Crăciunul, Valentine's Day, Ziua Mamei și Ziua Tatălui.

Te-ai convins?
Spune-ne de ce ai nevoie