Copywriting
Ce este copywriting-ul?
Copywriting-ul este procesul de scriere a conținutului care conține informații unice, relevante și direcționate pentru a convinge o persoană sau o audiență. Copywriterii trebuie să fie capabili să spună povești prin cuvinte și să creeze o conexiune emoțională cu cititorul.
Prin urmare, copywriting-ul este arta de a încuraja oamenii să ia acțiune prin cuvinte. Este ceva ce poți realiza singur sau cu o echipă.
Care este scopul copywriting-ului?
Copywriting-ul utilizează cuvinte pentru a influența gândirea, sentimentele sau comportamentul oamenilor într-un anumit mod.
Acesta utilizează un limbaj care poate convinge cititorii și poate genera conversii. Copywriterii scriu conținut care vinde și ajută afacerile să crească. Copywriting-ul funcționează cel mai bine atunci când este clar, concis și se concentrează pe nevoile clienților.
Prin urmare, este arta de a încuraja oamenii să ia acțiune prin cuvinte.
Care este diferenta dintre Copywriting-ul și content writing-ul?
Copywriting-ul și content writing-ul sunt termeni adesea folosiți interschimbabil, dar există o diferență între cele două. Copywriting-ul este mai mult axat pe partea de vânzări, în timp ce strategia de conținut este ceea ce conduce content writing-ul. Strategia de conținut poate varia foarte mult – educarea oamenilor, rezolvarea problemelor lor, angajarea lor sau povestirea brand-ului.
Copywriting-ul este o formă mai specializată de scriere care se concentrează pe generarea de conversii. Este axat pe ultima etapă a călătoriei cumpărătorului atunci când sunt gata să cumpere. Content writing-ul, pe de altă parte, acoperă întregul funnel de marketing și se concentrează pe angajarea potențialilor clienți și îndemnarea lor să ia acțiune.
Copywriting-ul este o formă specializată de scriere care creează scrisori de vânzări persuasive, pagini de aterizare, videoclipuri de vânzări (VSL-uri) și e-mailuri. Scopul copywriting-ului este de a face cititorul să ia o acțiune specifică dorită, cum ar fi achiziționarea unui produs sau semnarea pentru un serviciu.
Copywriting-ul și content writing-ul sunt două abilități diferite. Copywriting-ul este condus de psihologie; este vorba despre înțelegerea modului în care să influențezi emoțiile și să îi faci să ia acțiune. Content writing-ul, pe de altă parte, este mai condus de date și se concentrează pe analiza SERP (pagina de rezultate a motorului de căutare) și analiza concurenților pentru a înțelege ce conținut funcționează bine pentru cuvintele cheie.
Care sunt beneficiile copywriting-ului?
- Crește rata de conversie
Copywriting-ul este cheia pentru stabilirea unei strategii de marketing de conținut pentru a ajunge eficient și eficace la clienții de astăzi. Este cheia pentru deblocarea potențialului tău de vânzări, deoarece copywriterii pot livra mesajul tău în locul și momentul potrivit.Cu superputerea persuasivă și interactivă a copywriterilor, afacerile pot îmbunătăți conversiile. - Construiește o imagine de companie
Copywriting-ul este despre a face oamenii să se simtă bine despre ceea ce citesc. Când produci conținut excelent, reflectă pozitiv asupra companiei tale și ajută la construirea unei identități de marcă puternice. Oamenii te vor vedea ca un expert în domeniul tău, ceea ce duce la creșterea oportunităților de afaceri. În plus, marketingul de conținut lasă în urmă reclamele intrusive în favoarea educației. Acest tip de marketing este mult mai eficient pe termen lung, deoarece clienții sunt mai predispuși să răspundă pozitiv la conținutul bine realizat decât la reclamele strălucitoare. Prin urmare, afacerile care investesc în copywriting și marketing de conținut de calitate vor vedea un return on investment semnificativ în timp. - Umamizează-ți Brandul
Copywriting-ul de brand este despre a descoperi ce își dorește publicul tău și prezentarea informațiilor într-un mod potrivit. Atunci când vorbești cu oamenii într-un mod în care îi înțelegi, umanizezi brandul tău. Pentru a face asta, trebuie să știi cine este piața ta țintă și care sunt nevoile lor.Construirea relațiilor pe termen lung necesită o puternică reacție emoțională. Oamenii cumpără în baza unei combinații de emoție și logică. De aceea brandurile încearcă să provoace o reacție emoțională cu copywriting-ul lor. Clienzii sunt mai predispuși să cumpere de la tine dacă au acest sentiment special față de brandul tău. Clienții erei digitale așteaptă de la branduri să crească pozitivitatea, să împărtășească povești pozitive și să creeze puternice reacții emoționale cu copywriting-ul lor de brand. Așadar, copywriting-ul creează experiențe unice pentru consumatori, în loc să dovedească doar că un brand este mai bun decât competitorii săi. Dacă poți face cumpărăturile de la tine o experiență plăcută, clienții vor fi mai predispuși să te viziteze din nou.
- Construiește relații
90% dintre afaceri folosesc marketingul de conținut – nu este o surpriză de ce. Crearea de conținut valoros necesită multă muncă. Dar merită pe termen lung.Nu este posibil niciun succes fără a avea clienți loiali care să încredere în compania ta și care să aibă o istorie de conexiune cu tine. Dar, construirea încrederii necesită multă dedicație pentru a răspunde la nevoile sau întrebările clienților, a mapa călătoriile lor, a întâlni funnel-ul de marketing, etc. Este imposibil de realizat fără copywriteri calificați. Copywriterii sunt magicii cuvintelor care pot angaja audiența ta și îi pot face să se simtă bineveniți, valorizați și informați.
- Îmbunătățește clasările
Într-adevăr, copywriting-ul SEO eficient poate ajuta la îmbunătățirea clasamentelor site-ului dvs. în motoarele de căutare. Copywriterii sunt adesea experți în SEO care produc copii bogate în cuvinte cheie care sunt perfect optimizate în pagină.Prin urmare, ei știu cum să livreze conținut valoros și să îl îmbine cu cerințele SEO. Ca rezultat, veți primi poziții îmbunătățite în SERP-uri și generați trafic mai bine calificat pentru produsele și serviciile dvs.